Wednesday, September 9, 2009

[menunggu berbuka puasa...]

sekarang aku sdg berada di rumah mentua aku dok tunggu berbuka. masuk berbuka kt sini hr ni 7.23pm. wife aku dok ready table. td aku sampai kul 6.30pm terus wife aku ajak kuar pi beli mknn psl mak mentua aku xdak. dia pi kursus kt negeri sembilan. so xdak org masak. tgh2 beli td hujan lebat giler sib baik kejap je. kalo lama hujan alamat berbuka puasa kt bazaar ramadhan lah jawabnya. minggu depan dh nk raya. baju raya awal2 lagi ak dh beli. semenjak dh kawen ni tiap2 tahun aku beli baju baru. rasa semangat semacam ja nk raya lps kawen ni. tahun ni kami beraya kt kg aku. pagi tu dh plan aku nk amik gambar satu family depan umah pastu nk frame gantung kt dlm rumah. mlm ni insyaallah plan mkn kt koaytiaw Iman akan diteruskan setelah mlm td xdpt pi. dh lama xmkn situ kalo dulu every week aku mkn situ.

ni gambar adik aku (kanan) ngn member dia. thanks support beli tshirt yg aku design. hehe...

No comments:

[ kindly click on each of photo below for large view ]